Jul 10, 2010

我的早晨

已经快要天亮了,可是我却还没睡。
因为对我来说,还蛮算有意义吧。
准备上床睡的我,看着她从一开始发给我的简讯。
一直看着看着,讯息铃声响。
原来她从梦中醒来了。
也打了个电话给她,和她说说话。

我说:会不会是太想我,所以你就醒来了啊?
还是我现在就去让你见一见?
她说:我觉得你不会。
我就傻傻的笑,因为我得却是累了,眼睛都疼了。
但是,如果她真的是很想见到我,我真的会做!
不过,还是不要,因为也许她是想见可是却害怕我不够休息。
要让我在家睡觉!不然她会生气哦。

临挂线还告诉了你,看着你的讯息我会笑,
可是我笑不是因为好笑,是甜~
好啦,你还是让自己睡吧,不然你又累坏了等等。
我一定会想你!不停!

End
-------------------------------------------------------------------------------

My 2 days off day

At home sleep, Play Xbox while Face-book-ing, eat & yam cha with friends only.
Nothing much i can do...
GOT!
Miss her, miss her, still miss her, continue miss her....

And fetch her back from work :)
Decided make a bitter drink for her, is for her own good..
because is good for healthy...ginseng!
but of course have her lovely dark chocolate with her...
at least when she drink that drink, still have this chocolate to avoid the bitter taste :)

I feel happy,
because she said she still can accept it, and sweet, because made by me wor..
Hahaha... truly happy in deep my heart..

Hope you still accept another time ba.. LOL
by the way..
that my 2 off days..

Yawning... 

is time to bed..


No comments: