Oct 10, 2011

Recovery Moment

Hello October.. Such a long period never come here..
Finally have free time to visit here, due to i have to take care my princess, and of course i not so free and i feel tired on work and not enough rest.


And now i did get well on my rest, energy boosted.
God bless my princess fully get well on her sick, and of course did promise her bring her eat BBQ plaza after she recover from her sick, won't break your promise geh.

You see she so enjoy ^^ of course i'm happy that she fully recover, but sorry for that day due to my stomach not so feeling well, if not i sure can eat lot lot with you de. 

Many things happen last week, of course is sweet moment la..
Juliet date Romeo, hahaha.. although is just a really a short moment. Appreciate every single minutes with you.
My heart feel it.

在这里,我只想说出我少少心声。
那一天,你与你的朋友出去玩,还蛮担心你。
因为我知道没什么好担心,但最后我放心,放心我们的交待。
那一晚,我知道你会玩到很晚,最后我还是累倒了,因为你说你会讯息我当你到家了。
可是那一晚,我就突然间扎醒了,看了电话你还没讯息我,因为已经四点多早上了,
而我当然会担心,心情很自然的拨了个电话给你,那一刻,你已经在家了,而我也放心了。
希望你别怪我,因为以前的我,其实有过分担心和操心,但经验让我收了好多,
担心会在适当的时候去运用。


这张照片美美。
you know i know ^^


喜欢我们的笑容,
喜欢我们的想念,
喜欢我们的嘻哈大笑,
喜欢我们的Pillow talk,
喜欢好多一切一切的我们 :)



心雨 = 欣瑜 

No comments: